15 grudnia 2014

Prezentownik Pana Fleksa - narzędzia stolarskie (rabat na dluta.pl) [OFERTA NIEAKTUALNA]


Prezentów ciąg dalszy! Tym razem coś dla stolarzy - zarówno tych początkujących, jak i doświadczonych. Oferta dotyczy zakupów w sklepie dluta.pl, który z pewnością znacie z kilku powodów. Po pierwsze to chyba jedyny w Polsce tak dobrze zaopatrzony sklep z narzędziami dla stolarzy, a po drugie, już kilka razy wspominałem o nim na łamach bloga. 
Jeśli chcesz na poważnie zasmakować w stolarstwie, powinieneś przynajmniej raz w życiu popracować ręcznymi narzędziami. A jeśli Twój bliski ma podobne ciągoty, gwarantuję, że każdy z proponowanych prezentów przypadnie mu go gustu. Tradycyjnie już, pod koniec tekstu informacja o tym jak skorzystać z rabatu. Dlaczego wybrałem właśnie te narzędzia? Po pierwsze sam z nich korzystam i z czystym sumieniem mogę je zarekomendować. Po drugie zależało mi, aby potencjalne prezenty były dostępne w sklepie. Myślę jednak, że Agnieszka - właścicielka sklepu - nie pogniewa się, jeśli znajdziecie na dluta.pl inne narzędzia, spoza Prezentownika. Intuicja podpowiada mi, że jeśli narzędzie będzie w magazynie, również będziecie mogli skorzystać z rabatu. Fajnie, prawda? ;-)

Piły
Kiedy zaczynałem swoją przygodę ze stolarstwem, wielu zaprzyjaźnionych rzemieślników wspominało o japońskich narzędziach. Mówili, że są doskonałe i zupełnie inne od europejskich. Na szczegółowy opis przyjdzie jeszcze czas, warto jednak wspomnieć, o tym, co takiego tkwi w "japończykach", że stanowią one obiekt westchnień wielu stolarzy. Brzeszczoty pił japońskich są niezwykle cienkie - czasami ich brzeszczoty mają zaledwie 0,3 mm! Pracuje się nimi zupełnie inaczej, niż klasycznymi piłami - zamiast pchać, tniemy drewno ciągnąc piłę do siebie. Postanowiłem umieścić w Prezentowniku zestaw trzech podstawowych pił japońskich:

http://www.dluta.pl/katalog/polecamy-prezenty/311-dla-stolarza/komplet-3-duzych-pil-japonskich-z-rekojescia-drewniana.html

  • Dozuki - grzbietnica, wyposażona w cienki brzeszczot, przeznaczona do cięcia w poprzek włókien.
  • Kataba - płatnica, do długich i głębokich cięć, z grubszym brzeszczotem i bez wzmocnienia. 
  • Ryoba - piła uniwersalna. Po jednej stronie posiada ostrze do cięcia wzdłuż, po drugiej - do cięcia w poprzek.
Regularna cena zestawu w sklepie to 419 złotych brutto. Wykorzystując rabat z Prezentownika możecie kupić go za nieco pond 370 złotych.

Dłuta

Mój pierwszy komplet dłut kupiłem kilka lat temu. To była w sumie moja pierwsza przygoda ze sklepem - przez dłuższy czas żyłem w błogiej nieświadomości. Okazało się bowiem, że królestwo narzędzi leży raptem 20-cia kilka kilometrów od mojego domu. Żeby było śmieszniej, dowiedziałem się o tym od kolegi... z Krakowa (w tym miejscu wypada serdecznie pozdrowić Krzysztofa! ;-)). Mój pierwszy zestaw to kupowane n sztuki Narexy, w wersji, której nie ma już w sprzedaży - ich rękojeści były wykonane z tworzywa. Po pewnym czasie kupiłem cały zestaw z linii Premium, ale oba kompletu służą dzielnie do dzisiaj. Moja przedświąteczna rekomendacja dotyczy dwóch zestawów:

Narex Standard
http://www.dluta.pl/katalog/polecamy-prezenty/311-dla-stolarza/komplet-dlut-stolarskich-narex-standard.html


Narex Premium
http://www.dluta.pl/katalog/polecamy-prezenty/311-dla-stolarza/komplet-dlut-stolarskich-narex-premium.html
Już podstawowy zestaw jest kapitalną opcją dla początkujących stolarzy. W podobnej cenie możecie kupić marketowe wynalazki, a Narex naprawdę zna się na robieniu dłut!

Gadżety
Na koniec zostawiłem najlepsze. Panie i Panowie - oto Veritas! Dla pasjonatów to marka wywołująca dreszcze. Doskonałe narzędzia, kapitalne strugi. Rekomendowany znacznik służy to trasowania. Uwierzcie mi, że parę dni pracy znacznikiem sprawi, że nie będziecie chcieli wracać do starych metod ;-) Dlaczego akurat znacznik? Jak na Veritasa nie jest koszmarnie drogi, a wykonanie stoi na naprawdę wysokim poziomie. To fajna okazja, aby zaprzyjaźnić się z tą marką.

http://www.dluta.pl/katalog/mierzenie/znaczniki/znacznik-metalowy-veritas-standard.html
Znacznik jest wyskalowany w milimetrach. Model z Prezentownika jest modelem podstawowym, ale w ofercie sklepu znajdziecie jeszcze dwa inne - oba równie kapitalne i warte uwagi.

Jak zrealizować rabat z Prezentownika? W trakcie wypełniania formularza będziecie mieli dostęp do specjalnego pola służącego do wpisywania uwag - wpiszcie tam: PREZENTOWNIK PANA FLEKSA. Albo po prostu napiszcie do dziewczyn ze sklepu podając numer zamówienia i hasło.

Tradycyjnie już przypominam, że w czasie przedświątecznej gorączki nie warto czekać z zamówieniem i oczywiście korzystać z opcji "przesyłka kurierska" ;-)






4 komentarze:

  1. dość fajny materiał lecz fajnie by było zobaczyć test chociaż kilku najbardziej popularnych końcówek (bitów) różnych producentów np. po wkręceniu kilkudziesięciu sztuk wkrętów każdym wtedy byłaby dość jasna sprawa który bit jest warty za sztuke 8 zł a który nie jest wart nawet 0,27 gr

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy do wymiany parapetu (wraz z wymianą okien) potrzeba jakiegoś pozwolenia / zgłoszenia do spółdzielni?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aku jak najbardziej da się kupić. w zeszłym roku z wysyłką to był koszt 90zł.
    Ja aku załatwiałem przez kompernass ale odsyłam również na http://www.lidl-service.com/cps/rde/SID-6FF814DE-8CEDD3B6/lsp/hs.xsl/searchpage.html?rdeLocaleAttr=pl
    Wystarczy maila napisać z zapytaniem. Zwykle po ok tygodniu lub szybciej odpowiedź przychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkrętarki z lidla są całkiem niezłe, serwis jest, tylko że akcesoria i części można dostać wysyłkowo i oczywiście jest to nie opłacalne, ale za to ta gwarancja - pierwsza klasa.
    Miałem model 10,8V, li-ion PABS 10,8 A2 bodajże, który się zepsuł po 2latach i 9 miesiącach od kupna i w ramach reklamacji (bo wkrętarka miała 3 lata gwarancji) po tym czasie dostałem nówkę sztukę!!! Ta nowa ma nie 14 a 20Nm i rzeczywiście jest mocniejsza (PABS 10,8 C2), radzi sobie z wkrętami 6x100 bez problemu.

    OdpowiedzUsuń

Blog został przeniesiony na www.PanFleks.pl. Jeśli masz ochotę wziąć udział w dyskusji, zapraszam pod nowy adres.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...